Join us

[Cariere – Poziții deschise] Startup Program Specialist

Suntem în căutare de Startup Program Specialist care să se alăture echipei de sprijin și dezvoltare de programe pentru startupuri și fondatori de startupuri: acceleratorul internațional Rubik Garage și programe de suport.

Prin acceleratorul Rubik Garage, sprijinim startupurile early-stage din regiunea CEE să-și crească venitul lunar recurent, să se extindă pe piețe internaționale sau să ridice o rundă de investiții. În ediția de anul acesta, avem 22 de startupuri cu fondatori din peste 10 țări. Află mai multe despre Rubik Garage aici.

Sprijinul oferit startupurilor continuă și după programele punctuale, prin mentorat, feedback și conectarea cu mentori și investitori. Astfel, creăm o călătorie antreprenorială completă prin programele noastre, având alături o comunitate unită, formată din fondatori, mentori, investitori și experți în diferite domenii.

Tot sprijinul pe care îl oferim este aliniat cu misiunea noastră de a inspira, educa și accelera startupuri de succes la nivel global, misiune în care am pornit în 2017, alături de ADR Nord-Est, din Piatra Neamț.

IMPORTANT! Procesul propriu-zis de angajare se realizează prin concursul de ocupare posturi vacante în cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, vezi în ce constă aici. Termenul limită pentru a aplica este 27.06.2024 (inclusiv).

Noi, membrii din echipa Rubik Hub, avem valori comune și credem că impactul pozitiv pornește de la fiecare dintre noi. Suntem gata să oferim 101% pentru misiunea noastră. Oferim înainte să primim. Suntem optimiști și pozitivi, credem în schimbarea în bine. Știm că de la oricine avem ceva de învățat și credem în puterea comunității. Prin modul de a gândi, suntem orientați spre binele celorlalți!

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, ai o energie vibrantă și crezi în misiunea noastă, vrem să te cunoaștem, pentru a face împreună lucrurile să se întâmple. Alătură-te echipei Rubik Hub și hai să aducem împreună #impactpozitiv în ecosistemul antreprenorial românesc! #WeAreInThisTogether

Care vor fi responsabilitățile tale?

  • Colaborezi cu membrii echipei pentru a dezvolta direcția strategică și cele mai bune practici de implementare și livrare a evenimentelor și programelor dedicate fondatorilor de startupuri
  • Organizezi evenimente de business, workshopuri de dezvoltare antreprenorială, networking, atragere parteneri din mediul antreprenorial și al capitalului de risc
  • Organizezi evenimente pentru atragere de investitori privați de tip business angels sau fonduri de investiții, precum si programe speciale de finanțare dedicate mediului antreprenorial
  • Definești, implementezi și monitorizezi conceptul programului/evenimentului dedicat startupurilor de care ești responsabil
  • Sprijini și oferi mentorat de înaltă calitate fondatorilor de startupuri
  • Elaborezi și implementezi programe / evenimente de suport pentru startupuri, hackathoane, bootcamp-uri, programe de consultanță 1 la 1 și mentorat
  • Sprijini dezvoltarea de comunități de mentori și instituții partenere din ecosistemul de startup
  • Gestionezi relațiile cu partenerii strategici Rubik Hub
  • Organizezi întâlniri de tip matchmaking, networking sau mentorat între antreprenori și mentori
  • Contribui la dezvoltarea de comunități, online sau offline
  • Identifici instrumente financiare pentru investiții în startupuri și elaborezi materiale informative
  • Analizezi proiectele de investiții de tip startup pentru a determina viabilitatea acestora

Cum știi dacă te potrivești în echipa noastră?

Dacă:

  • ești proactiv, ai spirit intraprenorial, apreciezi autonomia în muncă, vrei să te organizezi singur, să-ți faci propriul plan pe care să-l discuți în echipă, să vii cu propuneri și să-ți stabilești propriile priorități
  • îți dorești să contribui la construirea comunității de startup din România și să sprijini fondatorii sau viitorii fondatori în călătoria lor antreprenorială
  • vrei să te conectezi cu persoane din ecosistemul național și internațional de startup, cu principii și valori comune
  • ai experiență profesională relevantă de minim 2 ani în activități de tipul: identificare/creare de concepte de evenimente și programe potrivite comunității startup, coordonare și implementare de programe/evenimente (de business & networking), lucru cu fondatori de startupuri și atragerea de resurse financiare și umane, promovare evenimente/programe
  • ai studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent
  • ai foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator și cunoștințe avansate de limba engleză
  • ești o persoană cu interes în zona de capital de risc și sprijinirea startupurilor
  • ai abilități personale ridicate de organizare și sistematizare a activităților, experiență de lucru pe obiective
  • ești familiarizat cu limbajul antreprenorial, îți dorești să înveți și să fii la curent cu tendințele globale antreprenoriale

… atunci trebuie neapărat să ne cunoaștem!

Reprezintă un avantaj:

  • Experiența de lucru cu startupuri, antreprenori, mentori, universități, experți din industrie, investitori
  • Coordonarea evenimentelor/programelor dedicate startupurilor tech și experiența în livrarea, organizarea sau crearea de programe educaționale la orice nivel
  • Cunoașterea modului de operare al investitiilor de tip fonduri de capital de risc
  • Dacă locuiești în Piatra Neamț sau împrejurimi / disponibilitatea de relocare temporară sau permanentă aici

Ce spui, sună bine? Atunci te invităm să completezi formularul de aici sau să ne scrii pe [email protected]. În cazul în care profilul tău este potrivit, vom reveni către tine.

IMPORTANT! Aplicarea la posturi implică respectarea procedurii ADR Nord-Est. Detalii, aici.

Și dacă vrei să ne cunoști mai bine, te invităm să descoperi comunitatea noastră – click aici. Și dacă vrei să vezi cum e atmosfera la evenimentele dedicate fondatorilor de startup, urmărește videoul de mai jos.

[Cariere – Poziții deschise] Startup Program Specialist

Suntem în căutare de Startup Program Specialist care să se alăture echipei de sprijin și dezvoltare de programe pentru startupuri și fondatori de startupuri: acceleratorul internațional Rubik Garage și programe de suport.

Prin acceleratorul Rubik Garage, sprijinim startupurile early-stage din regiunea CEE să-și crească venitul lunar recurent, să se extindă pe piețe internaționale sau să ridice o rundă de investiții. În ediția de anul acesta, avem 22 de startupuri cu fondatori din peste 10 țări. Află mai multe despre Rubik Garage aici.

Sprijinul oferit startupurilor continuă și după programele punctuale, prin mentorat, feedback și conectarea cu mentori și investitori. Astfel, creăm o călătorie antreprenorială completă prin programele noastre, având alături o comunitate unită, formată din fondatori, mentori, investitori și experți în diferite domenii.

Tot sprijinul pe care îl oferim este aliniat cu misiunea noastră de a inspira, educa și accelera startupuri de succes la nivel global, misiune în care am pornit în 2017, alături de ADR Nord-Est, din Piatra Neamț.

IMPORTANT! Procesul propriu-zis de angajare se realizează prin concursul de ocupare posturi vacante în cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, vezi în ce constă aici. Termenul limită pentru a aplica este 27.06.2024 (inclusiv).

Noi, membrii din echipa Rubik Hub, avem valori comune și credem că impactul pozitiv pornește de la fiecare dintre noi. Suntem gata să oferim 101% pentru misiunea noastră. Oferim înainte să primim. Suntem optimiști și pozitivi, credem în schimbarea în bine. Știm că de la oricine avem ceva de învățat și credem în puterea comunității. Prin modul de a gândi, suntem orientați spre binele celorlalți!

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, ai o energie vibrantă și crezi în misiunea noastă, vrem să te cunoaștem, pentru a face împreună lucrurile să se întâmple. Alătură-te echipei Rubik Hub și hai să aducem împreună #impactpozitiv în ecosistemul antreprenorial românesc! #WeAreInThisTogether

Care vor fi responsabilitățile tale?

  • Colaborezi cu membrii echipei pentru a dezvolta direcția strategică și cele mai bune practici de implementare și livrare a evenimentelor și programelor dedicate fondatorilor de startupuri
  • Organizezi evenimente de business, workshopuri de dezvoltare antreprenorială, networking, atragere parteneri din mediul antreprenorial și al capitalului de risc
  • Organizezi evenimente pentru atragere de investitori privați de tip business angels sau fonduri de investiții, precum si programe speciale de finanțare dedicate mediului antreprenorial
  • Definești, implementezi și monitorizezi conceptul programului/evenimentului dedicat startupurilor de care ești responsabil
  • Sprijini și oferi mentorat de înaltă calitate fondatorilor de startupuri
  • Elaborezi și implementezi programe / evenimente de suport pentru startupuri, hackathoane, bootcamp-uri, programe de consultanță 1 la 1 și mentorat
  • Sprijini dezvoltarea de comunități de mentori și instituții partenere din ecosistemul de startup
  • Gestionezi relațiile cu partenerii strategici Rubik Hub
  • Organizezi întâlniri de tip matchmaking, networking sau mentorat între antreprenori și mentori
  • Contribui la dezvoltarea de comunități, online sau offline
  • Identifici instrumente financiare pentru investiții în startupuri și elaborezi materiale informative
  • Analizezi proiectele de investiții de tip startup pentru a determina viabilitatea acestora

Cum știi dacă te potrivești în echipa noastră?

Dacă:

  • ești proactiv, ai spirit intraprenorial, apreciezi autonomia în muncă, vrei să te organizezi singur, să-ți faci propriul plan pe care să-l discuți în echipă, să vii cu propuneri și să-ți stabilești propriile priorități
  • îți dorești să contribui la construirea comunității de startup din România și să sprijini fondatorii sau viitorii fondatori în călătoria lor antreprenorială
  • vrei să te conectezi cu persoane din ecosistemul național și internațional de startup, cu principii și valori comune
  • ai experiență profesională relevantă de minim 2 ani în activități de tipul: identificare/creare de concepte de evenimente și programe potrivite comunității startup, coordonare și implementare de programe/evenimente (de business & networking), lucru cu fondatori de startupuri și atragerea de resurse financiare și umane, promovare evenimente/programe
  • ai studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent
  • ai foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator și cunoștințe avansate de limba engleză
  • ești o persoană cu interes în zona de capital de risc și sprijinirea startupurilor
  • ai abilități personale ridicate de organizare și sistematizare a activităților, experiență de lucru pe obiective
  • ești familiarizat cu limbajul antreprenorial, îți dorești să înveți și să fii la curent cu tendințele globale antreprenoriale

… atunci trebuie neapărat să ne cunoaștem!

Reprezintă un avantaj:

  • Experiența de lucru cu startupuri, antreprenori, mentori, universități, experți din industrie, investitori
  • Coordonarea evenimentelor/programelor dedicate startupurilor tech și experiența în livrarea, organizarea sau crearea de programe educaționale la orice nivel
  • Cunoașterea modului de operare al investitiilor de tip fonduri de capital de risc
  • Dacă locuiești în Piatra Neamț sau împrejurimi / disponibilitatea de relocare temporară sau permanentă aici

Ce spui, sună bine? Atunci te invităm să completezi formularul de aici sau să ne scrii pe [email protected]. În cazul în care profilul tău este potrivit, vom reveni către tine.

IMPORTANT! Aplicarea la posturi implică respectarea procedurii ADR Nord-Est. Detalii, aici.

Și dacă vrei să ne cunoști mai bine, te invităm să descoperi comunitatea noastră – click aici. Și dacă vrei să vezi cum e atmosfera la evenimentele dedicate fondatorilor de startup, urmărește videoul de mai jos.