Join us

[Cariere – Poziții deschise] Hub Admin

Suntem în căutare de Hub Admin, care să preia „frâiele” hubului nostru – să gestioneze și să asigure funcționarea sa optimă. Avem un spațiu de co-working de 1800 mp, situat în Piatra Neamț, cu poveste și funcționalitate specifice fiecărei zone, care trebuie să asigure confortul celor care sunt în trecere sau rămân pentru mai mult timp.

De aici am pornit comunitatea noastră de startup în 2017, alături de ADR Nord-Est, cu misiunea ambițioasă de a inspira, educa și accelera startupuri de succes la nivel global. Astăzi, creăm o călătorie antreprenorială completă prin programele pe care le organizăm, fiind sprijiniți de fondatori, mentori, investitori și experți în diferite domenii.

Noi, membri din echipa Rubik Hub, avem valori comune și credem că impactul pozitiv pornește de la fiecare dintre noi. Suntem gata să oferim 101% pentru misiunea noastră. Oferim înainte să primim. Suntem optimiști și pozitivi, credem în schimbarea în bine. Știm că de la oricine avem ceva de învățat și credem în puterea comunității. Prin modul de a gândi, suntem orientați spre binele celorlalți!

Dacă te regăsești în descriere, ai o energie vibrantă și crezi în misiunea noastră, vrem să te cunoaștem, pentru a face împreună lucrurile să se întâmple. 

Alătură-te echipei Rubik Hub și hai să aducem împreună #impactpozitiv în ecosistemul antreprenorial românesc! #WeAreInThisTogether

IMPORTANT! Procesul propriu-zis de angajare se realizează prin concursul de ocupare posturi vacante în cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, vezi în ce constă aici.

Ce o să faci în calitate de Hub Admin?

  • Colaborezi cu membrii echipei pentru a dezvolta cele mai bune practici de implementare și livrare a evenimentelor si programelor dedicate fondatorilor de startupuri și comunității
  • Oferi asistență la planificarea, pregătirea și desfășurarea evenimentelor și întâlnirilor – la hub avem atât evenimente organizate de noi, cât și de cei care închiriază spațiul
  • Gestionezi calendarul de evenimente și activități desfășurate și oferi informații cu privire la disponibilitatea spațiului nostru
  • Gestionezi și organizezi utilitățile, asiguri buna funcționare a infrastructurii audio-video, a rețelei media (calculatoare, video-proiectoare, microfoane, routere și servere, sisteme de operare), a mobilierului, managementul stocurilor și gestionezi inventarul
  • Întocmești și gestionezi bugetul aferent funcționării spațiului în condiții optime
  • Întocmești documentele administrative necesare și monitorizezi buna desfășurare a procesului de achiziție
  • Verifici îndeplinirea condițiilor contractuale aferente contractelor în vigoare/viitoare cu furnizorii agreați
  • Asiguri funcționarea spațiului în parametrii optimi, identifici și efectuezi reparațiile în timp util
  • Asiguri securizarea spațiului în afara orelor de program
  • Gestionezi relația de colaborare cu co-workerii și partenerii
  • Întâmpini vizitatorii Rubik Hub și le oferi tururi ghidate ocazionale ale spațiului, prezentând povestea noastră și oferind detalii tehnice, utile, despre zonele principale ale spațiului

Cum știi dacă te potrivești în echipa noastră?

Dacă:

  • ești proactiv, ai spirit intraprenorial, apreciezi autonomia în muncă, vrei să te organizezi singur, să-ți faci propriul plan pe care să-l discuți în echipă, să vii cu propuneri și să-ți stabilești propriile priorități
  • îți dorești să contribui la construirea comunității de startup din România și să sprijini fondatorii sau viitorii fondatori în călătoria lor antreprenorială
  • vrei să te conectezi cu persoane din ecosistemul național și internațional de startup, cu principii și valori comune
  • ai experiență profesională relevantă de minim 2 ani în următoarele tipuri activități: gestionarea și organizarea spațiilor și utilităților aferente unor imobile, asigurarea bunei funcționări a infrastructurii audio-video, a unei rețele media (calculatoare, video-proiectoare, microfoane, routere și servere, sisteme de operare), asistență tehnică în organizarea evenimentelor, gestionarea consumabilelor și materialele promoționale
  • ai studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent
  • ai foarte bune cunoştinţe de limbă engleză și de operare pe calculator
  • ai abilități ridicate de comunicare și spirit organizatoric
  • ești o persoană  orientată spre interacțiunea cu oamenii și ai spirit de Community Builder
  • locuiești în Piatra Neamț sau îți dorești să te muți aici 

… atunci trebuie neapărat să ne cunoaștem!

Ce spui, sună bine? Atunci te invităm să completezi formularul de aici sau să ne scrii pe [email protected]. În cazul în care profilul tău este potrivit, vom reveni către tine.

[Cariere – Poziții deschise] Hub Admin

Suntem în căutare de Hub Admin, care să preia „frâiele” hubului nostru – să gestioneze și să asigure funcționarea sa optimă. Avem un spațiu de co-working de 1800 mp, situat în Piatra Neamț, cu poveste și funcționalitate specifice fiecărei zone, care trebuie să asigure confortul celor care sunt în trecere sau rămân pentru mai mult timp.

De aici am pornit comunitatea noastră de startup în 2017, alături de ADR Nord-Est, cu misiunea ambițioasă de a inspira, educa și accelera startupuri de succes la nivel global. Astăzi, creăm o călătorie antreprenorială completă prin programele pe care le organizăm, fiind sprijiniți de fondatori, mentori, investitori și experți în diferite domenii.

Noi, membri din echipa Rubik Hub, avem valori comune și credem că impactul pozitiv pornește de la fiecare dintre noi. Suntem gata să oferim 101% pentru misiunea noastră. Oferim înainte să primim. Suntem optimiști și pozitivi, credem în schimbarea în bine. Știm că de la oricine avem ceva de învățat și credem în puterea comunității. Prin modul de a gândi, suntem orientați spre binele celorlalți!

Dacă te regăsești în descriere, ai o energie vibrantă și crezi în misiunea noastră, vrem să te cunoaștem, pentru a face împreună lucrurile să se întâmple. 

Alătură-te echipei Rubik Hub și hai să aducem împreună #impactpozitiv în ecosistemul antreprenorial românesc! #WeAreInThisTogether

IMPORTANT! Procesul propriu-zis de angajare se realizează prin concursul de ocupare posturi vacante în cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, vezi în ce constă aici.

Ce o să faci în calitate de Hub Admin?

  • Colaborezi cu membrii echipei pentru a dezvolta cele mai bune practici de implementare și livrare a evenimentelor si programelor dedicate fondatorilor de startupuri și comunității
  • Oferi asistență la planificarea, pregătirea și desfășurarea evenimentelor și întâlnirilor – la hub avem atât evenimente organizate de noi, cât și de cei care închiriază spațiul
  • Gestionezi calendarul de evenimente și activități desfășurate și oferi informații cu privire la disponibilitatea spațiului nostru
  • Gestionezi și organizezi utilitățile, asiguri buna funcționare a infrastructurii audio-video, a rețelei media (calculatoare, video-proiectoare, microfoane, routere și servere, sisteme de operare), a mobilierului, managementul stocurilor și gestionezi inventarul
  • Întocmești și gestionezi bugetul aferent funcționării spațiului în condiții optime
  • Întocmești documentele administrative necesare și monitorizezi buna desfășurare a procesului de achiziție
  • Verifici îndeplinirea condițiilor contractuale aferente contractelor în vigoare/viitoare cu furnizorii agreați
  • Asiguri funcționarea spațiului în parametrii optimi, identifici și efectuezi reparațiile în timp util
  • Asiguri securizarea spațiului în afara orelor de program
  • Gestionezi relația de colaborare cu co-workerii și partenerii
  • Întâmpini vizitatorii Rubik Hub și le oferi tururi ghidate ocazionale ale spațiului, prezentând povestea noastră și oferind detalii tehnice, utile, despre zonele principale ale spațiului

Cum știi dacă te potrivești în echipa noastră?

Dacă:

  • ești proactiv, ai spirit intraprenorial, apreciezi autonomia în muncă, vrei să te organizezi singur, să-ți faci propriul plan pe care să-l discuți în echipă, să vii cu propuneri și să-ți stabilești propriile priorități
  • îți dorești să contribui la construirea comunității de startup din România și să sprijini fondatorii sau viitorii fondatori în călătoria lor antreprenorială
  • vrei să te conectezi cu persoane din ecosistemul național și internațional de startup, cu principii și valori comune
  • ai experiență profesională relevantă de minim 2 ani în următoarele tipuri activități: gestionarea și organizarea spațiilor și utilităților aferente unor imobile, asigurarea bunei funcționări a infrastructurii audio-video, a unei rețele media (calculatoare, video-proiectoare, microfoane, routere și servere, sisteme de operare), asistență tehnică în organizarea evenimentelor, gestionarea consumabilelor și materialele promoționale
  • ai studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent
  • ai foarte bune cunoştinţe de limbă engleză și de operare pe calculator
  • ai abilități ridicate de comunicare și spirit organizatoric
  • ești o persoană  orientată spre interacțiunea cu oamenii și ai spirit de Community Builder
  • locuiești în Piatra Neamț sau îți dorești să te muți aici 

… atunci trebuie neapărat să ne cunoaștem!

Ce spui, sună bine? Atunci te invităm să completezi formularul de aici sau să ne scrii pe [email protected]. În cazul în care profilul tău este potrivit, vom reveni către tine.